Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Employer branding ve společnosti SETOS Retail spol. s r.o.
Musil, Michal ; Stříteský, Marek (vedoucí práce) ; Havránek, Lukáš (oponent)
Tato diplomová práce shrnuje komplexní pohled na employer branding včetně vytvoření teoretické základy, která je aplikována formou konkrétního projektu employer branding ve společnosti SETOS Retail spol. s r.o. Hlavním cílem práce je navrhnout etapy budování zaměstnavatelské značky směrem k optimalizaci implikující vyšší efektivitu navazujících personálních procesů, dále realizovat tyto etapy a zhodnotit získané efekty. Návrh etap vychází z teoretické základny, situační a zaměstnanecké analýzy. Práce obsahuje tvorbu EVP (Employee Value Proposition) a firemních hodnot, při jejichž definování je využito metody kvalitativního výzkumu se zaměstnanci. Součástí diplomové práce je vytvoření Culture-Book Life-Hacking, prezentace společnosti na platformě COCUMA a definování procesů náboru včetně onboardingu. Závěrem jsou ověřeny výsledné přínosy práce s použitím především metriky retence zaměstnanců.
Organizační kultura společnosti Globus
Navrátil, Jan ; Matysová, Kamila (vedoucí práce) ; Zadražilová, Dana (oponent)
Tato bakalářská práce se věnuje českému zastoupení retailingové společnosti Globus, konkrétně pak problematice česko-německých kulturních rozdílů a současnému vnímání organizačních hodnot mezi zaměstnanci společnosti. V úvodu jsou vymezeny cíle bakalářské práce. První kapitola se věnuje představení společnosti v pojetí omezeném na klíčová fakta. V navazující částí jsou představena teoretická východiska vymezující problematiku mezinárodní organizačí kultury, respektive interkulturního managementu, a je vysvětlena definice firmení kultury, která pokračuje rozborem fireních hodnot společnosti Globus. Po teoretické části práce následuje rozbor současného vnímání organizační kultury společnosti Globus a z nich plynoucích možných nedorozumění. Součástí této kapitoly je rozbor organizačních hodnot společnosti v podobě výstupů ze dvou provedených výzkumů. Závěr práce obsahuje rozbor provedených zjištění a návrhy dalšího postupu při realizaci opatření potřebných pro zlepšení soudobého stavu v oblasti personální práce a vedení zaměstnanců. Součástí závěru je také konfrontace zjištění s vymezenými cíli.
Komunikace firemních hodnot ve společnosti Algotech
Koutníková, Martina ; Králová, Tereza (vedoucí práce) ; Housková, Alena (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá firemními hodnotami a jejich komunikací směrem k zaměstnancům ve společnosti Algotech. V teoretické části je vymezen pojem komunikačního procesu a interní komunikace a jsou zde charakterizovány hodnoty společnosti jako součást firemní kultury a jejich význam. Praktická část se zabývá analýzou kanálů interní komunikace ve společnosti Algotech a analýzou hodnot ve společnosti. Na základě těchto analýz je navržen vhodný způsob komunikace hodnot ve společnosti Algotech.
Komunikace firemních hodnot
Hekšová, Tereza ; Králová, Tereza (vedoucí práce) ; Kašparová, Eva (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá firemní kulturou a firemními hodnotami a jejich komunikací směrem k zaměstnancům a klientům společnosti ČSOB. V teoretické části je rozebrána firemní kultura, její charakteristika, prvky a také její přínos pro fungování společnosti. Dále jsou zde vysvětleny pojmy firemní hodnoty a etický kodex. Další nedílnou součástí je téma komunikace. Praktická část je zaměřená na firemní kulturu a hodnoty společnosti a analýzu jejich komunikace. Na základě této analýzy je pak navržen způsob komunikace nových firemních hodnot.
Study of the corporate culture on the concrete company example
Hubová, Mária ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Cílem mé práce je poskytnout komplexní analýzu firemní kultury společnosti DHL a posoudit její adekvátnost. Na provedení důkladné analýzy nejprve v teoretické části uvádím základní charakteristiky firemní kultury, její různé definice a základní elementy, ze kterých je tvořena. Následně uvádím funkce firemní kultury, vztah národní a firemní kultury a její typologie. Praktická část se skládá z detailního popisu a následné analýzy firemní kultury vybrané firmy.
Firemní kultura ve společnosti T-mobile
Kosová, Zuzana ; Mertlíková, Františka (vedoucí práce) ; Mišovská, Soňa (oponent)
Cílem mé bakalářské práce byl popis a zhodnocení firemní kultury ve společnosti T-Mobile. V teoretické části definuji firemní kulturu a popisuji prvky, které kulturu podniku ovlivňují a tvoří. Zmiňuji také vliv mezinárodního prostředí na firmu. V praktické části analyzuji podnikovou kulturu ve společnosti T-Mobile a hodnotím její prvky. Na závěr je vložen dotazník, který vyjadřuje názory zaměstnanců týkající se tohoto tématu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.